Del 4 de juliol al 31 d’agost, l’horari d’obertura és de dilluns a divendres, de 17 a 21 hores • Els diferents tallers i activitats especials es desenvolupen els dilluns, dimecres i divendres a les 19 hores.

Amb l’arribada del mes de juliol, la Biblioteca a la Platja Carme Romaní obre les seves portes un estiu més per oferir una selecció de novel·la, diaris i revistes, DVDs i llibres per a infants, que us poden endur-se a casa o bé consultar a la biblioteca. L’equipament cultural obre totes les tardes de dilluns a divendres de 17 a 21 h des del 4 de juliol fins el 31 d’agost.

Aquest any, la Biblioteca de la Platja Carme Romaní està dedicada a l’autor irlandès Roald Dahl i se suma així a les celebracions de l’Any Dahl, en commemoració dels 100 anys del naixement d’un dels escriptors més importants de la literatura infantil i juvenil, autor d’obres tant reconegudes com Les bruixes, Charlie i la fàbrica de xocolata, Els Culdolla o Matilda.
Precisament, la biblioteca obre les seves portes aquesta tarda amb el taller inaugural Les bruixes de Roald Dahl, a càrrec de Iwona Flaszczynska.
Durant aquests mesos es pot gaudir d’un ampli ventall d’activitats per a tots els públics: cada dilluns, dimecres i divendres a les 19 h hi tindrà lloc una activitat gratuïta.

Un servei des del 1992

Des del 1992 a Castelldefels durant els mesos de juliol i agost s’ofereix el servei de biblioteca a la zona de la platja, situada al Parc del Mar (passeig Marítim amb carrer 11).
La biblioteca de la platja ofereix els següents serveis:
Consulta i préstec de llibres i revistes (amb el mateix carnet de la biblioteca). També s’ofereix préstec de DVD i CD.
Activitats d’animació a la lectura: hora del conte, tallers familiars…
Wi-Fi (accés sense fil a Internet)